Вихідний: Недiля Замовити дзвінок
Рушники для готелів: на що звернути увагу при виборі
Вміст:
- Рушники для готелів: нормативи й вимоги до виробів
- Чому в готелях не використовують текстиль для дому?
- Обираємо махрові рушники правильно
- Як звичайний рушник допомагає заявити про себе?
Згідно з етикою готельного бізнесу, білизна і рушники для готелів мають бути виконані в певному стилі й гармонійно вписуватися в загальний інтер'єр закладу. При цьому текстиль для хостелів і готелів треба закуповувати особливий, адже він за своїми характеристиками кардинально відрізняється від виробів для дому.
Рушники для готелів: нормативи й вимоги до виробів
У готелях і готельних комплексах використовують комплекти рушників, куди входить від 2-х відрізів різного розміру, а іноді й фактури. Важливе значення мають і такі показники, як колір і якість білизни. Білосніжний текстиль завжди поза конкуренцією, але останнім часом особливою популярністю користуються однотонні вироби в темних тонах.
Відповідно до встановлених норм, на кожну людину, що мешкає, має бути декілька одиниць виробів, що відрізняються за призначенням. Кількість залежить від престижності закладу і числа зірок. Елітні готелі, яким присвоєно 4 або 5 зірок, повинні запропонувати гостю, що мешкає не менш 4-х рушників різного розміру (включаючи банне). Заклади економ-класу також повинні дотримуватися мінімальної норми, і надавати постояльцям 2 рушники, до числа яких входить вафельний і махровий вироби.
У правила хорошого тону входить надання рушників одного кольору (якщо звичайно, інше не входить в дизайнерську задумку). Такий підхід до справи дозволяє зменшити витрати підприємства на прання виробів, компонування наборів, а також спрощує видачу білизни й списання одиниць, що зробилися непридатними. У більшості готелів представницького класу відвідувачам видають білосніжний текстиль (що продиктоване не лише іміджем).
Чому в готелях не використовують текстиль для дому?
Основною вимогою до професійної білизни є довговічність і якість тканини. Саме тому, при виготовленні рушників для використання в готелях, санаторіях, хостелах застосовують матеріал, який має низку переваг перед іншими тканинами.
Характеристики, які відрізняють тканину для виготовлення махрових виробів для готелів, – це:
- низька міра усадки;
- підвищена щільність і м'якість;
- висока міра водопоглинання;
- стійкість до дії високих температур.
Усе це може забезпечити професійний текстиль, і саме його треба використовувати в готелях і закладах подібного профілю. Безперечними перевагами користування рушниками спеціальної якості є те, що :
- Пошиття виробів робиться з матеріалу, з декатированого матеріалу, який до розкрою проходить особливу обробку. Завдяки цьому усадка після першого прання і сушки буває мінімальною.
- Вироби шиються з купонної матерії, що дає можливість обкантовувати всього 2 краї. Це полегшує і прискорює сушку текстилю, а також допомагає рушникам зберегти первинну форму.
- Вироби професійного класу можна видавати клієнтові відразу після купівлі. Товар приходить запакованим, а перед відпусканням проходить спеціальну обробку.
- На відміну від звичайних рушників, які рекомендується стирати у воді 60°С, махровий текстиль професійної якості не втрачає своїх властивостей після прання на відмітці 95°С.
- Усі рушники, які призначені для використання в готелях, мають поліпшені характеристики міцності плетіння ворсу і підвищену щільність основи. Зазвичай при пошитті текстилю для гігієнічних процедур застосовують матерію з показником від 360 до 550 г/м², що робить вироби зносостійкими.
Рушники професійного класу відрізняє вартість, але ціну на вироби повністю виправдовує довговічність і експлуатаційні характеристики.
Обираємо махрові рушники правильно
Як відомо, перше враження від готелю у клієнта складається при огляді номера. При цьому стиль оформлення кімнати, а також чистота, в приміщенні дають тільки загальне уявлення.
Перше, на що відразу зверне увагу вимогливий і заможний клієнт, – це чистота постільної білизни й рушників. І вона має бути бездоганною. І саме у такому разі білі рушники вважаються безпрограшним варіантом, адже тканину можна стирати з відбілювальними засобами, не побоюючись втратити малюнок.
Другий критерій, на який зверне увагу уважний клієнт, – це м'якість текстилю. Якісні вироби, зроблені з натурального матеріалу з мінімальною кількістю синтетики, будуть м'якими й після прання.
Третій показник, по якому клієнт оцінює елітності закладу, – аромат текстилю. Неякісна махра після декількох циклів прання може придбавати неприємний запах. Сучасні технології й використання при виробництві махрової матерії волокон бамбука дозволяють уникнути проблем. Рушники з цього матеріалу мають антибактеріальні властивості та можуть піддаватися багатократним пранням без втрати кольору і якості.
Як звичайний рушник допомагає заявити про себе?
Кожен заклад, що дорожить своєю репутацією і ставить перед собою метою залучення постійних клієнтів (які безкоштовно рекламуватимуть готель серед своїх знайомих!), намагається залишити хороші спогади про себе за допомогою дрібниць.
Такий простий і невитратний хід, як нанесення, на білизну логотипів дозволяє заявити про статусність закладу. Логотипи закладу на рушниках можуть бути виконані декількома способами, серед яких вишивка або жакардовий малюнок, виготовлений в заводських умовах.
Керівники підприємствами готельного профілю піклуються про те, щоб рушники в номерах завжди були чистими й мали презентабельний зовнішній вигляд. І саме тому власники готелів, хостелів або санаторіїв не купують рушники поштучно, а укладають контракти з постійними постачальниками текстильних виробів.
Компанії, здатні надати великі партії рушників, зазвичай або самі є виробниками, або працюють безпосередньо із заводами. Це пояснює приємні ціни на партії опту і наявність сертифікатів на продукцію. Крім того, співпраця з прямим виробником або його представником, дозволяє випускати рушники з логотипами, а, при необхідності, і вироби нестандартного формату або розміру.